Mijngarage van de Maand: Garage Rocar

Mijngarage.nl organiseert een nieuwe actie voor bestaande mijngarage.nl deelnemers: de Mijngarage van de Maand. De winnaar van juli: Garage Rocar in Utrecht.

Winnaars_GVDM_banners_juli

Er zijn veel autobedrijven die uitblinken met betrekking tot mijngarage.nl. Sommige autobedrijven zijn zeer actief op het gebied van promotie voor de website die werkplaatsoffertes omzet in werkplaatsafspraken, anderen blinken juist weer uit in klantcontact, terwijl een derde groep zich onderscheidt door het vullen van het online-profiel op de website. Mijngarage.nl heeft besloten een aantal van deze excellente autobedrijven in het zonnetje te zetten als Mijngarage van de Maand. Tot aan het eind van het jaar krijgen alle winnaars een fraaie tablet inclusief TopMec.

Twee vestigingen

Onlangs is de tablet van de maand juli uitgereikt aan een nieuwe Mijngarage van de Maand: Garage Rocar. Het Utrechtse autobedrijf heeft sinds 2009 twee vestigingen, die strategisch aan de west- en oostkant van Utrecht zijn gevestigd. Eigenaar Os Sidi heeft onlangs nog een bedrijfspand gekocht waar opnieuw een autobedrijf zal komen. ‘Rocar III?’ “Nee, hoor”, zegt Sidi lachend. “De naam wordt zeer waarschijnlijk Sidi Car Center, een autobedrijf dat zich toelegt op relatief eenvoudig reparatiewerk en onderhoud, zoals het vervangen van een uitlaat, het monteren van banden en het poetsen van auto’s.”

Duidelijkheid

Garage Rocar heeft de afgelopen 17 jaar een goede naam opgebouwd in de regio. “We werken momenteel met zeven monteurs, waaronder drie APK-keurmeesters, een schadespecialist en een leerling schademonteur”, zegt Sidi. De Utrechter beklemtoont dat Garage Rocar dezelfde service biedt als een merkdealer, maar de klant hiervoor aanmerkelijk minder in rekening brengt. “Bovendien hechten wij veel waarde aan duidelijkheid: heldere prijsopgaves en transparante offertes voordat we aan een klus beginnen. Daarom past mijngarage.nl ook zo goed bij ons bedrijf.”

Mond-tot-mondreclame

Os Sidi beklemtoont dat het klantenbestand van Garage Rocar nog steeds groeit, iets wat vrij uitzonderlijk is in deze tijd. “Ons autobedrijf moet het hebben van mond-tot-mondreclame. Onze ervaring is dat één tevreden klant vaak weer drie anderen meeneemt. Nieuwe klanten hebben in eerste instantie wat drempelvrees om bij een ander autobedrijf aan te kloppen, maar worden over de streep getrokken als bijvoorbeeld een familielid goede ervaringen met ons heeft. Het is dus van groot belang dat je service altijd goed in orde is.” Sidi bevestigt dat hierdoor deelname aan mijngarage.nl ook veel nieuwe klanten oplevert. “Zonder meer”, zegt de Utrechter. “We accepteren veel werk via mijngarage.nl. En door een snelle en goede service te verlenen, haal je uiteindelijk meer dan alleen deze nieuwe klant binnen.”

Flexibel

Dat Garage Rocar mijngarage-klanten veel aandacht schenkt, blijkt uit het feit dat de werkplaatsplanning soms omgegooid wordt om een afspraak door te laten gaan. “Onlangs kregen we via mijngarage.nl een verzoek om een einddemper te plaatsen. De klant wilde de afspraak echter binnen een uur uitgevoerd hebben. Omdat de grossier snel kon leveren en wij flexibel met onze planning waren, hebben we weer een tevreden klant de deur uit zien gaan”, zegt Sidi. Hij vervolgt: “Met de erkenning Mijngarage van de Maand zijn we oprecht blij. Het betekent dat we opnieuw positief gewaardeerd worden.”