Onder de loep: modificaties MOOG draagarm

De kwaliteit van onderdelen wordt onder meer bepaald door de levensduur. Mijngrossier.nl levert stuur- en ophangingsdelen van Moog. Deze zijn voorzien van een bijzondere, beschermende coating die de levensduur aanzienlijk verlengd.

moog-KATAFORESE-COATING

Moog voorziet alle plaatijzeren draagarmen en spoorstangarmen van een bijzondere, beschermende kataforesecoating. Deze coating levert een aantoonbaar betere bescherming dan de elektrostatische spraypainttechnologle, die door de meeste aanbieders van stuur- en ophangingsdelen wordt gebruikt.

Eigenschappen coating:

  • Extra weerstand tegen roesten
  • Extra weerstand tegen impact
  • Meest milieuvriendelijke coatingmethode

Sterkere laspunten fuseekogel

NI-WP-2224/2226; Opel Vivaro,

Renault Traffi c, Nissan Primastar

Probleem: Meldingen van laspunten die losraken nabij de fuseekogel

oude_puntlas_moog

Gevolg: Vorming van speling op de draagarmrubbers, vervelend geluid en speling in het stuur.

nieuwe-puntlas-moog

Oplossing: De puntlassen zijn vergroot van 8 mm tot 10 mm en daarmee is de constructie extra stevig.

Verbeterde rubberen delen

AL-TC-10669/10670/10671/10672;

Alfa Romeo 147, 156, GT

Probleem: De binnenste bus beweegt over een dunne laag rubber, wat hierdoor zwaar slijt en geluid veroorzaakt.

binneste-bus-moog-oud

Gevolg: Het rubber verslijt na verloop van tijd, geluid van metaal op metaal.

binneste-bus-moog-nieuw

Oplossing: Aanzienlijk dikkere laag rubber en verbeterd speciaal vet voorkomt metaal op metaalcontact.                                                                                 

Kwaliteit rubberen bus verbetert

VV-WP-0360/0379/1525/1526;

Volvo S60, V70

Probleem: Vroegtijdig bezwijken van de rubberen bus.

rubberen-bus-moog-oud

Gevolg: Speling in het stuur en een vervelend geluid.

rubberen-bus-moog-nieuw

Oplossing: Rubberen bus is vervangen door een kwalitatief beter exemplaar.